Welkom bij de Repairlab klantenservice

Hier vind je het antwoord op al de meest gestelde vragen.

Zoeken
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Waar zit Repairlab?

Repairlab is gevestigd op een strategische plek op het industrieterrein van Strijp, Eindhoven – een plek tussen het centrum, Eindhoven Airport, de High Tech Campus en Strijp S in. Vanaf het centrum van Eindhoven reis je makkelijk met het openbaar vervoer en ook vanaf de snelweg (A2, N2) ben je binnen enkele minuten op locatie.
De locatie in Repairlab Helmond is gesloten.

Verkoopt Repairlab ook screen protectors?

Repairlab verkoopt screenprotectors van alle iPhones. We hebben meestal verschillende opties waaruit je kunt kiezen dus er is altijd wel een screenprotector voor jouw device.

Kan ik ook met overige vragen bij Repairlab terecht?

Ja, wij helpen je graag op een breder gebied, of het nou om vragen gaat over je iPhone reparatie of over hoe je een back-up maakt we staan je graag te woord. Neem contact op of kom bij ons langs in Eindhoven om je vraag te stellen.

Wat zijn de kosten van de reparaties?

Voor een overzicht van de prijzen die we hanteren, kun je op de "prijzen" link klikken, onderin de website.

Kan ik zomaar binnenlopen zonder afspraak?

Je kunt altijd binnenlopen zonder afspraak. Je kunt natuurlijk ook altijd een afspraak maken door contact met ons op te nemen of door een afspraak in te plannen op de Apple website.

Hoe lang duurt het voordat mijn reparatie voltooid is?

Vrijwel alle iPhone reparaties, zoals bijvoorbeeld een gebarsten iPhone scherm of een accu vervangen zijn meestal binnen twee uur gemaakt. Andere Apple producten zoals MacBooks of iMacs duren meestal 3 tot 5 werkdagen, voor sommige reparaties is dit sneller.

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens tijdens een reparatie?

What happens at Repairlab stays at Repairlab. Of het nu gaat om persoonlijke foto’s en emails of zakelijke documenten bij Repairlab hebben we enkel belang bij een goed uitgevoerde reparatie waarbij data behoud, discretie en privacy simpelweg een vanzelfsprekendheid zijn.

Waarom een Apple Authorized Service Provider bezoeken?

Als je je kapotte Apple-product laat repareren door een Apple Authorized Service Provider weet je dat je dezelfde kwaliteit krijgt als bij de Genius Bar. Bovendien kunnen alleen erkende serviceproviders rechtstreeks bij Apple onderdelen bestellen voor het uitvoeren van reparaties. Je weet dus zeker dat de reparaties met originele onderdelen worden uitgevoerd.


Als Apple terughaalacties en reparatieprogramma’s voor defecte producten organiseert kun je daarvoor vaak ook terecht bij de Apple Authorized Service Providers, zodat je niet helemaal naar een Apple Store hoeft te reizen. Een paar voorbeelden zijn de MacBook vervangingsprogramma voor de batterij of het scherm waarvan de coating loslaat. De iPhone-reparaties die door een Apple Authorized Service Provider worden gedaan worden door Apple gezien als van dezelfde kwaliteit als in de Apple Store.


Je kunt reparaties ook laten uitvoeren door een niet-erkend reparatiebedrijf. Je loopt dan echter wel het risico dat er met niet-officiële onderdelen wordt gewerkt. Mocht je later problemen krijgen met je toestel en met je toestel terug naar Apple’s Genius Bar moeten, dan wordt er wat soepeler omgesprongen met vervangen onderdelen als dit door een erkende serviceprovider is gedaan.

Waarom draagt Repairlab de titel “Apple Authorized Service Provider”?

Een Authorized Apple Service Provider is een bedrijf dat reparaties en andere diensten aanbiedt aan Apple-gebruikers. Dit zijn bedrijven die toestemming hebben om reparaties aan te bieden aan alle Apple-klanten.


Bedrijven moeten dus goedgekeurd zijn om zich erkende of beperkte serviceprovider te mogen noemen. Het gaat hierbij vooral om professioneel georganiseerde reparatiebedrijven. Alle reparaties moeten worden uitgevoerd door gecertificeerde Apple-technici.

Medewerkers zullen daarom de voorgeschreven cursussen moeten volgen en over de nodige diploma’s moeten beschikken. Dus elke iPhone reparatie, iMac reparatie en alle andere reparaties worden altijd door een gecertificeerde monteur gedaan.

Hoe wordt mijn device gerepareerd?

Voor je bezoek aan Repairlab vragen we je om een paar simpele stappen te doorlopen zodat de reparatie zo veilig, snel en goed mogelijk kan verlopen. Al onze handelingen gaan volgens de procedures van Apple, dus je device is ook zo goed als nieuw na een reparatie. Verder testen we altijd je hele toestel voor en na elke reparatie zodat we zeker weten dat we een goed werkend toestel mee teruggeven.

Werkt Repairlab met originele onderdelen?

Repairlab werkt alleen met kwaliteitsonderdelen rechtstreeks ingekocht van Apple. We voeren reparaties uit volgens fabrieksspecificaties en geven altijd garantie op de reparaties. Wat we doen, doen we goed. En daar staan we garant voor.

Met welke devices kan ik bij Repairlab terecht?

Onze technici weten raad met vrijwel iedere schade aan elektronische devices. Van gebroken telefoon schermen tot software fouten op computers en laptops. Repairlab is een Authorized Apple Service Provider en is gespecialiseerd in het repareren van Apple producten daardoor hebben we al decennia ervaring met het repareren van hardware en software van iPhones, iMacs, Macbooks, iPads, Apple Watches en Airpods. Start je Mac Mini niet op? Daar weten wij wel raad mee. Verder kun je bij ons ook terecht voor andere merken zoals onder andere Samsung en Huawei.

Voor wie is Repairlab?

Bij Repairlab ben je aan het juiste adres. Of je nu particulier bent of een zakelijke klant, of je nu een kleine ondernemer bent of deel uitmaakt van een grote organisatie.

Wat is Repairlab?

Als er iets mis is met je auto ga je naar de garage. Met je smartphone of tablet ga je naar Repairlab. Repairlab is een Authorized Apple Service Provider, dus een direct partner van Apple. Of het nu gaat om een iPhone X reparatie, iPhone 11 reparatie, iMac reparatie of een AirPod reparatie, bij Repairlab kun je voor al je apparaten terecht. Ook voor andere apparaten en merken zoals Samsungs, laptops of computers ben je bij Repairlab aan het juiste adres.

Niet alleen voor een kapot iPhone scherm kun je terecht, Repairlab helpt je bij al je vragen. Zo kunnen we je adviseren hoe je jouw iPhone optimaal kunt gebruiken in een zakelijke omgeving en kunnen we je helpen je productiviteit te vergroten door bijvoorbeeld je e-mail en agenda op elkaar af te stemmen. Natuurlijk kun je ook bij Repairlab terecht voor accessoires en producten die je apparaten helpen te beschermen tegen beschadigingen.

Bij Repairlab geen borstklopperij. Eerder Brabantse nuchterheid. Met een toegewijd team werken we er dagelijks aan om klanten zo goed en snel mogelijk te ontzorgen. Kan niet bestaat niet. Veel van onze klanten kunnen we direct helpen. Echter, niet voor ieder probleem is een standaard oplossing voor handen. Dit dwingt ons om te blijven leren en vooruit te kijken naar wat de markt doet. We verkopen simpelweg nooit nee aan onze klanten.

Verkoopt Repairlab ook screen protectors?

Repairlab verkoopt screenprotectors van alle iPhones. We hebben meestal verschillende opties waaruit je kunt kiezen dus er is altijd wel een screenprotector voor jouw device.

Hoe lang duurt het voordat mijn reparatie voltooid is?

Vrijwel alle iPhone reparaties, zoals bijvoorbeeld een gebarsten iPhone scherm of een accu vervangen zijn meestal binnen twee uur gemaakt. Andere Apple producten zoals MacBooks of iMacs duren meestal 3 tot 5 werkdagen, voor sommige reparaties is dit sneller.

Kan ik zomaar binnenlopen zonder afspraak?

Je kunt altijd binnenlopen zonder afspraak. Je kunt natuurlijk ook altijd een afspraak maken door contact met ons op te nemen of door een afspraak in te plannen op de Apple website.

Hoe wordt mijn device gerepareerd?

Voor je bezoek aan Repairlab vragen we je om een paar simpele stappen te doorlopen zodat de reparatie zo veilig, snel en goed mogelijk kan verlopen. Al onze handelingen gaan volgens de procedures van Apple, dus je device is ook zo goed als nieuw na een reparatie. Verder testen we altijd je hele toestel voor en na elke reparatie zodat we zeker weten dat we een goed werkend toestel mee teruggeven.

Werkt Repairlab met originele onderdelen?

Repairlab werkt alleen met kwaliteitsonderdelen rechtstreeks ingekocht van Apple. We voeren reparaties uit volgens fabrieksspecificaties en geven altijd garantie op de reparaties. Wat we doen, doen we goed. En daar staan we garant voor.

Voor wie is Repairlab?

Bij Repairlab ben je aan het juiste adres. Of je nu particulier bent of een zakelijke klant, of je nu een kleine ondernemer bent of deel uitmaakt van een grote organisatie.

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens tijdens een reparatie?

What happens at Repairlab stays at Repairlab. Of het nu gaat om persoonlijke foto’s en emails of zakelijke documenten bij Repairlab hebben we enkel belang bij een goed uitgevoerde reparatie waarbij data behoud, discretie en privacy simpelweg een vanzelfsprekendheid zijn.

Wat zijn de kosten van de reparaties?

Voor een overzicht van de prijzen die we hanteren, kun je op de "prijzen" link klikken, onderin de website.

Kan ik ook met overige vragen bij Repairlab terecht?

Ja, wij helpen je graag op een breder gebied, of het nou om vragen gaat over je iPhone reparatie of over hoe je een back-up maakt we staan je graag te woord. Neem contact op of kom bij ons langs in Eindhoven om je vraag te stellen.

Waarom draagt Repairlab de titel “Apple Authorized Service Provider”?

Een Authorized Apple Service Provider is een bedrijf dat reparaties en andere diensten aanbiedt aan Apple-gebruikers. Dit zijn bedrijven die toestemming hebben om reparaties aan te bieden aan alle Apple-klanten.


Bedrijven moeten dus goedgekeurd zijn om zich erkende of beperkte serviceprovider te mogen noemen. Het gaat hierbij vooral om professioneel georganiseerde reparatiebedrijven. Alle reparaties moeten worden uitgevoerd door gecertificeerde Apple-technici.

Medewerkers zullen daarom de voorgeschreven cursussen moeten volgen en over de nodige diploma’s moeten beschikken. Dus elke iPhone reparatie, iMac reparatie en alle andere reparaties worden altijd door een gecertificeerde monteur gedaan.

Waarom een Apple Authorized Service Provider bezoeken?

Als je je kapotte Apple-product laat repareren door een Apple Authorized Service Provider weet je dat je dezelfde kwaliteit krijgt als bij de Genius Bar. Bovendien kunnen alleen erkende serviceproviders rechtstreeks bij Apple onderdelen bestellen voor het uitvoeren van reparaties. Je weet dus zeker dat de reparaties met originele onderdelen worden uitgevoerd.


Als Apple terughaalacties en reparatieprogramma’s voor defecte producten organiseert kun je daarvoor vaak ook terecht bij de Apple Authorized Service Providers, zodat je niet helemaal naar een Apple Store hoeft te reizen. Een paar voorbeelden zijn de MacBook vervangingsprogramma voor de batterij of het scherm waarvan de coating loslaat. De iPhone-reparaties die door een Apple Authorized Service Provider worden gedaan worden door Apple gezien als van dezelfde kwaliteit als in de Apple Store.


Je kunt reparaties ook laten uitvoeren door een niet-erkend reparatiebedrijf. Je loopt dan echter wel het risico dat er met niet-officiële onderdelen wordt gewerkt. Mocht je later problemen krijgen met je toestel en met je toestel terug naar Apple’s Genius Bar moeten, dan wordt er wat soepeler omgesprongen met vervangen onderdelen als dit door een erkende serviceprovider is gedaan.

Wat is Repairlab?

Als er iets mis is met je auto ga je naar de garage. Met je smartphone of tablet ga je naar Repairlab. Repairlab is een Authorized Apple Service Provider, dus een direct partner van Apple. Of het nu gaat om een iPhone X reparatie, iPhone 11 reparatie, iMac reparatie of een AirPod reparatie, bij Repairlab kun je voor al je apparaten terecht. Ook voor andere apparaten en merken zoals Samsungs, laptops of computers ben je bij Repairlab aan het juiste adres.

Niet alleen voor een kapot iPhone scherm kun je terecht, Repairlab helpt je bij al je vragen. Zo kunnen we je adviseren hoe je jouw iPhone optimaal kunt gebruiken in een zakelijke omgeving en kunnen we je helpen je productiviteit te vergroten door bijvoorbeeld je e-mail en agenda op elkaar af te stemmen. Natuurlijk kun je ook bij Repairlab terecht voor accessoires en producten die je apparaten helpen te beschermen tegen beschadigingen.

Bij Repairlab geen borstklopperij. Eerder Brabantse nuchterheid. Met een toegewijd team werken we er dagelijks aan om klanten zo goed en snel mogelijk te ontzorgen. Kan niet bestaat niet. Veel van onze klanten kunnen we direct helpen. Echter, niet voor ieder probleem is een standaard oplossing voor handen. Dit dwingt ons om te blijven leren en vooruit te kijken naar wat de markt doet. We verkopen simpelweg nooit nee aan onze klanten.

Met welke devices kan ik bij Repairlab terecht?

Onze technici weten raad met vrijwel iedere schade aan elektronische devices. Van gebroken telefoon schermen tot software fouten op computers en laptops. Repairlab is een Authorized Apple Service Provider en is gespecialiseerd in het repareren van Apple producten daardoor hebben we al decennia ervaring met het repareren van hardware en software van iPhones, iMacs, Macbooks, iPads, Apple Watches en Airpods. Start je Mac Mini niet op? Daar weten wij wel raad mee. Verder kun je bij ons ook terecht voor andere merken zoals onder andere Samsung en Huawei.

Waar zit Repairlab?

Repairlab is gevestigd op een strategische plek op het industrieterrein van Strijp, Eindhoven – een plek tussen het centrum, Eindhoven Airport, de High Tech Campus en Strijp S in. Vanaf het centrum van Eindhoven reis je makkelijk met het openbaar vervoer en ook vanaf de snelweg (A2, N2) ben je binnen enkele minuten op locatie.
De locatie in Repairlab Helmond is gesloten.

Algemene vragen

Waar zit Repairlab?

Repairlab is gevestigd op een strategische plek op het industrieterrein van Strijp, Eindhoven – een plek tussen het centrum, Eindhoven Airport, de High Tech Campus en Strijp S in. Vanaf het centrum van Eindhoven reis je makkelijk met het openbaar vervoer en ook vanaf de snelweg (A2, N2) ben je binnen enkele minuten op locatie.
De locatie in Repairlab Helmond is gesloten.

Verkoopt Repairlab ook screen protectors?

Repairlab verkoopt screenprotectors van alle iPhones. We hebben meestal verschillende opties waaruit je kunt kiezen dus er is altijd wel een screenprotector voor jouw device.

Kan ik ook met overige vragen bij Repairlab terecht?

Ja, wij helpen je graag op een breder gebied, of het nou om vragen gaat over je iPhone reparatie of over hoe je een back-up maakt we staan je graag te woord. Neem contact op of kom bij ons langs in Eindhoven om je vraag te stellen.

Kan ik zomaar binnenlopen zonder afspraak?

Je kunt altijd binnenlopen zonder afspraak. Je kunt natuurlijk ook altijd een afspraak maken door contact met ons op te nemen of door een afspraak in te plannen op de Apple website.

Met welke devices kan ik bij Repairlab terecht?

Onze technici weten raad met vrijwel iedere schade aan elektronische devices. Van gebroken telefoon schermen tot software fouten op computers en laptops. Repairlab is een Authorized Apple Service Provider en is gespecialiseerd in het repareren van Apple producten daardoor hebben we al decennia ervaring met het repareren van hardware en software van iPhones, iMacs, Macbooks, iPads, Apple Watches en Airpods. Start je Mac Mini niet op? Daar weten wij wel raad mee. Verder kun je bij ons ook terecht voor andere merken zoals onder andere Samsung en Huawei.

Voor wie is Repairlab?

Bij Repairlab ben je aan het juiste adres. Of je nu particulier bent of een zakelijke klant, of je nu een kleine ondernemer bent of deel uitmaakt van een grote organisatie.

Wat is Repairlab?

Als er iets mis is met je auto ga je naar de garage. Met je smartphone of tablet ga je naar Repairlab. Repairlab is een Authorized Apple Service Provider, dus een direct partner van Apple. Of het nu gaat om een iPhone X reparatie, iPhone 11 reparatie, iMac reparatie of een AirPod reparatie, bij Repairlab kun je voor al je apparaten terecht. Ook voor andere apparaten en merken zoals Samsungs, laptops of computers ben je bij Repairlab aan het juiste adres.

Niet alleen voor een kapot iPhone scherm kun je terecht, Repairlab helpt je bij al je vragen. Zo kunnen we je adviseren hoe je jouw iPhone optimaal kunt gebruiken in een zakelijke omgeving en kunnen we je helpen je productiviteit te vergroten door bijvoorbeeld je e-mail en agenda op elkaar af te stemmen. Natuurlijk kun je ook bij Repairlab terecht voor accessoires en producten die je apparaten helpen te beschermen tegen beschadigingen.

Bij Repairlab geen borstklopperij. Eerder Brabantse nuchterheid. Met een toegewijd team werken we er dagelijks aan om klanten zo goed en snel mogelijk te ontzorgen. Kan niet bestaat niet. Veel van onze klanten kunnen we direct helpen. Echter, niet voor ieder probleem is een standaard oplossing voor handen. Dit dwingt ons om te blijven leren en vooruit te kijken naar wat de markt doet. We verkopen simpelweg nooit nee aan onze klanten.

Vragen en antwoorden

Wat zijn de kosten van de reparaties?

Voor een overzicht van de prijzen die we hanteren, kun je op de "prijzen" link klikken, onderin de website.

Hoe lang duurt het voordat mijn reparatie voltooid is?

Vrijwel alle iPhone reparaties, zoals bijvoorbeeld een gebarsten iPhone scherm of een accu vervangen zijn meestal binnen twee uur gemaakt. Andere Apple producten zoals MacBooks of iMacs duren meestal 3 tot 5 werkdagen, voor sommige reparaties is dit sneller.

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens tijdens een reparatie?

What happens at Repairlab stays at Repairlab. Of het nu gaat om persoonlijke foto’s en emails of zakelijke documenten bij Repairlab hebben we enkel belang bij een goed uitgevoerde reparatie waarbij data behoud, discretie en privacy simpelweg een vanzelfsprekendheid zijn.

Hoe wordt mijn device gerepareerd?

Voor je bezoek aan Repairlab vragen we je om een paar simpele stappen te doorlopen zodat de reparatie zo veilig, snel en goed mogelijk kan verlopen. Al onze handelingen gaan volgens de procedures van Apple, dus je device is ook zo goed als nieuw na een reparatie. Verder testen we altijd je hele toestel voor en na elke reparatie zodat we zeker weten dat we een goed werkend toestel mee teruggeven.

Werkt Repairlab met originele onderdelen?

Repairlab werkt alleen met kwaliteitsonderdelen rechtstreeks ingekocht van Apple. We voeren reparaties uit volgens fabrieksspecificaties en geven altijd garantie op de reparaties. Wat we doen, doen we goed. En daar staan we garant voor.

Apple Premium Service

Waarom een Apple Authorized Service Provider bezoeken?

Als je je kapotte Apple-product laat repareren door een Apple Authorized Service Provider weet je dat je dezelfde kwaliteit krijgt als bij de Genius Bar. Bovendien kunnen alleen erkende serviceproviders rechtstreeks bij Apple onderdelen bestellen voor het uitvoeren van reparaties. Je weet dus zeker dat de reparaties met originele onderdelen worden uitgevoerd.


Als Apple terughaalacties en reparatieprogramma’s voor defecte producten organiseert kun je daarvoor vaak ook terecht bij de Apple Authorized Service Providers, zodat je niet helemaal naar een Apple Store hoeft te reizen. Een paar voorbeelden zijn de MacBook vervangingsprogramma voor de batterij of het scherm waarvan de coating loslaat. De iPhone-reparaties die door een Apple Authorized Service Provider worden gedaan worden door Apple gezien als van dezelfde kwaliteit als in de Apple Store.


Je kunt reparaties ook laten uitvoeren door een niet-erkend reparatiebedrijf. Je loopt dan echter wel het risico dat er met niet-officiële onderdelen wordt gewerkt. Mocht je later problemen krijgen met je toestel en met je toestel terug naar Apple’s Genius Bar moeten, dan wordt er wat soepeler omgesprongen met vervangen onderdelen als dit door een erkende serviceprovider is gedaan.

Waarom draagt Repairlab de titel “Apple Authorized Service Provider”?

Een Authorized Apple Service Provider is een bedrijf dat reparaties en andere diensten aanbiedt aan Apple-gebruikers. Dit zijn bedrijven die toestemming hebben om reparaties aan te bieden aan alle Apple-klanten.


Bedrijven moeten dus goedgekeurd zijn om zich erkende of beperkte serviceprovider te mogen noemen. Het gaat hierbij vooral om professioneel georganiseerde reparatiebedrijven. Alle reparaties moeten worden uitgevoerd door gecertificeerde Apple-technici.

Medewerkers zullen daarom de voorgeschreven cursussen moeten volgen en over de nodige diploma’s moeten beschikken. Dus elke iPhone reparatie, iMac reparatie en alle andere reparaties worden altijd door een gecertificeerde monteur gedaan.

Nog geen antwoord op je vraag gevonden?

Onze klantenservice staat klaar om je vraag persoonlijk te beantwoorden.

Neem contact op

Offerte aanvragen

Bevestig Reparatie
Maak afspraak
Bevestig gegevens
Met de feestdagen in het vooruitzicht willen we u laten weten dat we even een korte pauze nemen.

Vanaf 23 december 2023 tot en met 1 januari 2024 zijn we gesloten. We staan weer voor u klaar op 2 januari 2024.

We wensen u alvast fijne feestdagen!