Toestel stuk? Gelukkig ben je verzekerd. Met de volgende 3 stappen helpen we je verder.
Binnen enkele dagen ontvang je een pakket waarmee jij je toestel gereed kunt maken voor verzending.
Wij begrijpen dat u zo snel mogelijk weer gebruik wilt maken van uw toestel. Wij doen er alles aan om u daarbij te helpen. Om vertraging te voorkomen moet u onderstaande stappen doorlopen:
Maak een back-up van uw gegevens op het toestel. Het kan zijn dat uw apparaat een update of nieuwe software-installatie krijgt. Hierdoor worden gegevens en instellingen mogelijk verwijderd.
Verwijder in het kader van de privacy al uw gegevens van uw telefoon. Wij en uw verzekeraar zijn niet verantwoordelijk voor dataverlies (Bijvoorbeeld; telefoonnummers, foto’s en/of filmpjes.)
Verwijder uw toegangscode en zet uw apparaat indien mogelijk naar de fabrieksinstellingen. Dit is nodig zodat wij na eventuele reparatie het toestel kunnen testen.
Verwijder voor verzending de SIM kaart, SD kaart en alle accessoires.
U zult in de komende dagen een pakket ontvangen waarmee u uw toestel gereed kunt maken voor verzending. Dit pakket bevat het volgende:
- Verzenddoos
- Instructies voor het voorbereiden van uw toestel
- PostNL label
Nadat u de instructies heeft gevolgd kunt u het zojuist gereed gemaakte pakket afgeven bij een postNL punt bij u in de buurt. We zullen er hierna alles aan doen om uw toestel zo snel mogelijk weer in topconditie terug te sturen.